sobota, 23 stycznia 2010

Przypowieść

*****~~~~
Ślady stóp
~~~~*****
Którejś nocy przyśnił się pewnemu człowiekowi dziwny sen. Śniło mu się, że spaceruje z Panem Bogiem brzegiem morza, a na nieboskłonie rozbłyskują sceny z jego życia. Z każdą odsłoną na piasku pojawiały się ślady stóp - jedne należały do niego, drugie do Boga. Gdy zgasła ostatnia scena, mężczyzna obejrzał się za siebie i postrzegł, że wielokrotnie na ścieżce widać jedynie ślady jednej pary stóp.
Działo się tak w najtrudniejszych, najbardziej smutnych chwilach jego życia.
Zaniepokojony spytał Boga:
- Panie, obiecałeś, że jeśli będę kroczyć twoimi ścieżkami, zawsze będziesz przy mnie. Tymczasem w najczarniejszych momentach mojego życia widzę na piasku tylko jedne ślady stóp. Nie pojmuję, dlaczego opuściłeś mnie, gdy potrzebowałem Cię najbardziej?

- Najdroższe dziecko - odparł Bóg - za bardzo cię kocham, by cię opuścić.
W chwilach próby i cierpienia, tam, gdzie widać jedynie pojedyncze ślady,
niosłem cię na ramionach."
....ooO
....(....)......Oooo....
.....\..(......(....)......
......\_ )......)../......
...............(_ /........

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz