wtorek, 15 stycznia 2013


dzień się budzi..........spojrzenia utkwione wśród zimnych świtów wyszukują w krwiobiegu cząstek słońca i pierwszy jego dotyk wciska się w chciwe ciało ziemi , każdy zakątek powoli nabiera innego wydźwięku, dojrzewa w zmarzniętych szczelinach, pęka ze śmiechu w głosach ptaków,wlewa w źrenice przypływ w kolorach tęczy, jak skrót do najgłębszej radości.
Przeżyj życie jak możesz najlepiej. Pomagaj innym ujrzeć światło nadziei, kiedyś sam możesz potrzebować pomocy, bo życie ludzkie zmiennie się toczy... Prawdziwa przyjaźń ma swoje oblicze ciepło i urok inny niż w miłości Potrafi złączyć do grobowej deski W potrzebie podać dłoń serdeczną Podnosić wspólnie najgorsze ciężary Zawsze jej po drodze i zawsze do pary.
ekspresja myśli pisać Choćby o tym, że zima się na nas wypięła, zamarzają parki i oddechy ścięte na zimno, płynie -a niech płynie- odpływa. Chciałam powiedzieć. że już nie musisz mnie chronić przed monstrualną bielą, ale to wielce niepotrzebne gadanie. Zobacz słońce przejrzało czerń ulic i teraz wie wszystko o naszych ścieżkach -prowadzą pod mosty- Każdy most kiedyś się psuje, każdy podlega czasowi, jak pamięć o zeszłorocznych śniegach. A ja staram się teraz nie pamiętać gdzie zgubiłam wątek.
ZIMA NAS ZASKOCZYŁA? śniegowe góry w moim ogrodzie śniegowe kwiaty w dzisiejszej modzie i drzewa śniegiem okryte całe bałwany zima lepi wytrwale radosne słońce promykiem kusi chodźże na spacer jeśli nie musisz siedzieć w domowym ciepłych pieleszach - dam ci swą radość- słonko pociesza A ja zza szyby ptaki podziwiam Bo dlaczego by nie Czy musze dreptać w śniegu po pas Czy zima musi wywabiać nas na łyżwy, na spacer w alejkach a ja jestem taka słaba i giętka, złamać się mogę jak trzcina na wietrze, czy muszę tłumaczyć się jeszcze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz